Site Logo

Akademik

  • Makaleler
  • Projeler
  • Bildiriler
  • Kitaplar
  • Yönetilen Tezler
  • Dersler

Uluslararası

1

INSTAGRAMDA MARKA İMAJI YARATMADA ETKİLEYİCİ KİŞİLER VE MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ: SPONSORLU ÜRÜN YORUMLARININ ANALİZİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA

EFE PARLAK AYŞENUR,VENTURA KETİ , Yayın Yeri: Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi , 2020

UluslararasıHakemliTR DİZİNÖzgün Makale

2

Müşterilerin Bilişsel, Hedonik, Sosyal ve Etik Açıdan Deneyimsel Değer Algılamalarının Karşılaştırılması: GRATİS Örneği

ÖZKAN BEKİR,EFE AYŞENUR,ÇAKMAK ALİ ÇAĞLAR , Yayın Yeri: İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , 2017

UluslararasıHakemliTR DİZİNÖzgün Makale