Akademik
- Makaleler
- Projeler
- Bildiriler
- Kitaplar
- Yönetilen Tezler
- Dersler
Uluslararası
1
INSTAGRAMDA MARKA İMAJI YARATMADA ETKİLEYİCİ KİŞİLER VE MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ: SPONSORLU ÜRÜN YORUMLARININ ANALİZİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
EFE PARLAK AYŞENUR,VENTURA KETİ , Yayın Yeri: Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi , 2020
UluslararasıHakemliTR DİZİNÖzgün Makale
2
Müşterilerin Bilişsel, Hedonik, Sosyal ve Etik Açıdan Deneyimsel Değer Algılamalarının Karşılaştırılması: GRATİS Örneği
ÖZKAN BEKİR,EFE AYŞENUR,ÇAKMAK ALİ ÇAĞLAR , Yayın Yeri: İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , 2017
UluslararasıHakemliTR DİZİNÖzgün Makale