Academic
- Articles
- Projects
- Proceedings
- Books
- Theses Managed
- Lessons
Uluslararası
1
INSTAGRAMDA MARKA İMAJI YARATMADA ETKİLEYİCİ KİŞİLER VE MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ: SPONSORLU ÜRÜN YORUMLARININ ANALİZİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
EFE PARLAK AYŞENUR,VENTURA KETİ , Place of Publication: Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi , 2020
UluslararasıHakemliTR DİZİNÖzgün Makale
2
Müşterilerin Bilişsel, Hedonik, Sosyal ve Etik Açıdan Deneyimsel Değer Algılamalarının Karşılaştırılması: GRATİS Örneği
ÖZKAN BEKİR,EFE AYŞENUR,ÇAKMAK ALİ ÇAĞLAR , Place of Publication: İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , 2017
UluslararasıHakemliTR DİZİNÖzgün Makale