Site Logo

Academic

  • Articles
  • Projects
  • Proceedings
  • Books
  • Theses Managed
  • Lessons

Uluslararası

1

INSTAGRAMDA MARKA İMAJI YARATMADA ETKİLEYİCİ KİŞİLER VE MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ: SPONSORLU ÜRÜN YORUMLARININ ANALİZİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA

EFE PARLAK AYŞENUR,VENTURA KETİ , Place of Publication: Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi , 2020

UluslararasıHakemliTR DİZİNÖzgün Makale

2

Müşterilerin Bilişsel, Hedonik, Sosyal ve Etik Açıdan Deneyimsel Değer Algılamalarının Karşılaştırılması: GRATİS Örneği

ÖZKAN BEKİR,EFE AYŞENUR,ÇAKMAK ALİ ÇAĞLAR , Place of Publication: İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , 2017

UluslararasıHakemliTR DİZİNÖzgün Makale