Akademik
- Makaleler
- Projeler
- Bildiriler
- Kitaplar
- Yönetilen Tezler
- Dersler
Uluslararası
ORGANİK ÜRÜNLERİN SOSYAL DEĞERİ VAR MIDIR? TÜRKİYE ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA
ECEVİT MEHMET ZAHİD, ÖZTEK MEHMET YAMAN, BAŞ TÜRKER , Yayın Yeri: EKONOMİ, İŞLETME VE YÖNETİM DERGİSİ , 2022
UluslararasıHakemliAsos İndexÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/pub/jebm
MARKET ALIŞVERİŞLERİNDE DÜŞÜK FİYAT ARAŞTIRMASININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE GÖRE İNCELENMESİ
ECEVİT MEHMET ZAHİD , Yayın Yeri: BUCAK İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2021
UluslararasıHakemliDirectory of Research Journals IndexingÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/pub/bifd
PERAKENDECİLER VE TÜKETİCİLER AÇISINDAN PERAKENDE MARKALAR: KAVRAMSAL BİR ÇERÇEVE
ECEVİT MEHMET ZAHİD,AKTURAN ULUN , Yayın Yeri: KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2017
UluslararasıHakemliİndex CopernicusDerleme Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/pub/klujfeas
Ulusal
TURİZM DESTİNASYONU PAZARLAMASINDA METAFORLAR: YEREL HALKIN GÖZÜNDEN ERDEK (METAPHORS IN TOURISM DESTINATION MARKETING: ERDEK IN THE LOCAL PEOPLE S EYES)
ECEVİT MEHMET ZAHİD, ESENKAL FÜSUN , Yayın Yeri: JOURNAL OF GASTRONOMY HOSPITALITY AND TRAVEL - JOGHAT , 2023
UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://dx.doi.org/10.33083/joghat.2023.338
SON ADIM TESLİMAT YÖNTEMİ OLAN OTONOM TESLİMAT ARAÇLARININ TÜKETİCİLER TARAFINDAN KABULÜ: TEKNOLOJİYE HAZIRLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ
ECEVİT MEHMET ZAHİD , Yayın Yeri: BANDIRMA ONYEDİ EYLUL ÜNİVERSİTESİ AKILLI ULAŞIM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI DERGİSİ , 2023
UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://dx.doi.org/10.51513/jitsa.1256291
THE EFFECT OF SUSTAINABLE PACKAGING ON QUALITY PERCEPTION AND PURCHASING INTENTION: THE REGULATORY EFFECT OF ENVIRONMENTAL AWARENESS AND HEALTH AWARENESS
ECEVİT MEHMET ZAHİD , Yayın Yeri: YÖNETİM VE EKONOMİ ARASTİRMALARİ DERGİSİ - JOURNAL OF MANAGEMENT AND ECONOMICS RESEARCH , 2023
UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://dx.doi.org/10.11611/yead.1342196
SUSTAINABILITY PROMISES OF TURKISH ORIGIN APPAREL BRANDS IN THE CONTEXT OF GREENWASHING
ECEVİT MEHMET ZAHİD , Yayın Yeri: GSU MANAGERIAL AND SOCIAL SCIENCES LETTERS , 2023
UlusalHakemliEndekste taranmıyorÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/pub/gsumass/issue/76319/1212796
TÜKETİCİLERİN YENİLENMİŞ ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
ECEVİT MEHMET ZAHİD, DUMAN ORHAN , Yayın Yeri: BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL , 2022
UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttps://bmij.org/index.php/1
TÜKETİCİLERİN MARKET ALIŞVERİŞ DAVRANIŞLARI
ECEVİT MEHMET ZAHİD , Yayın Yeri: ACADEMIC REVIEW OF CONSUMER BEHAVIOR AND RESEARCH , 2020
UlusalHakemliEndekste taranmıyorÖzgün Makalehttp://arcobar.org/index.php/1/article/view/72
YEŞİL KALİTE ALGISI VE YEŞİL İMAJ ALGISININ MARKA İÇİN DAHA FAZLA ÖDEME İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN SAPTANMASI: YEŞİL GÖZ BOYAMANIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ.
ECEVİT MEHMET ZAHİD , Yayın Yeri: BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL , 2018
UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttps://www.bmij.org/index.php/1/article/view/955.1
DÜŞÜK FİYAT GARANTİSİ POLİTİKASININ SATIN ALMA SONRASI FİYAT ARAŞTIRMASINA ETKİSİNDE FİYAT UZMANLIĞININ ROLÜ.
ECEVİT MEHMET ZAHİD,AKTURAN ULUN , Yayın Yeri: FİNANS POLİTİK EKONOMİK YORUMLAR , 2015
UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/pub/fpeyd/issue/48037/607502