Site Logo

Akademik

  • Makaleler
  • Projeler
  • Bildiriler
  • Kitaplar
  • Yönetilen Tezler
  • Dersler

Uluslararası

1

ORGANİK ÜRÜNLERİN SOSYAL DEĞERİ VAR MIDIR? TÜRKİYE ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA

ECEVİT MEHMET ZAHİD, ÖZTEK MEHMET YAMAN, BAŞ TÜRKER , Yayın Yeri: EKONOMİ, İŞLETME VE YÖNETİM DERGİSİ , 2022

UluslararasıHakemliAsos İndexÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/pub/jebm

2

MARKET ALIŞVERİŞLERİNDE DÜŞÜK FİYAT ARAŞTIRMASININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE GÖRE İNCELENMESİ

ECEVİT MEHMET ZAHİD , Yayın Yeri: BUCAK İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2021

UluslararasıHakemliDirectory of Research Journals IndexingÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/pub/bifd

3

PERAKENDECİLER VE TÜKETİCİLER AÇISINDAN PERAKENDE MARKALAR: KAVRAMSAL BİR ÇERÇEVE

ECEVİT MEHMET ZAHİD,AKTURAN ULUN , Yayın Yeri: KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2017

UluslararasıHakemliİndex CopernicusDerleme Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/pub/klujfeas

Ulusal

1

TURİZM DESTİNASYONU PAZARLAMASINDA METAFORLAR: YEREL HALKIN GÖZÜNDEN ERDEK (METAPHORS IN TOURISM DESTINATION MARKETING: ERDEK IN THE LOCAL PEOPLE S EYES)

ECEVİT MEHMET ZAHİD, ESENKAL FÜSUN , Yayın Yeri: JOURNAL OF GASTRONOMY HOSPITALITY AND TRAVEL - JOGHAT , 2023

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://dx.doi.org/10.33083/joghat.2023.338

2

SON ADIM TESLİMAT YÖNTEMİ OLAN OTONOM TESLİMAT ARAÇLARININ TÜKETİCİLER TARAFINDAN KABULÜ: TEKNOLOJİYE HAZIRLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ

ECEVİT MEHMET ZAHİD , Yayın Yeri: BANDIRMA ONYEDİ EYLUL ÜNİVERSİTESİ AKILLI ULAŞIM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI DERGİSİ , 2023

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://dx.doi.org/10.51513/jitsa.1256291

3

THE EFFECT OF SUSTAINABLE PACKAGING ON QUALITY PERCEPTION AND PURCHASING INTENTION: THE REGULATORY EFFECT OF ENVIRONMENTAL AWARENESS AND HEALTH AWARENESS

ECEVİT MEHMET ZAHİD , Yayın Yeri: YÖNETİM VE EKONOMİ ARASTİRMALARİ DERGİSİ - JOURNAL OF MANAGEMENT AND ECONOMICS RESEARCH , 2023

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://dx.doi.org/10.11611/yead.1342196

4

SUSTAINABILITY PROMISES OF TURKISH ORIGIN APPAREL BRANDS IN THE CONTEXT OF GREENWASHING

ECEVİT MEHMET ZAHİD , Yayın Yeri: GSU MANAGERIAL AND SOCIAL SCIENCES LETTERS , 2023

UlusalHakemliEndekste taranmıyorÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/pub/gsumass/issue/76319/1212796

5

TÜKETİCİLERİN YENİLENMİŞ ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ

ECEVİT MEHMET ZAHİD, DUMAN ORHAN , Yayın Yeri: BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL , 2022

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttps://bmij.org/index.php/1

6

TÜKETİCİLERİN MARKET ALIŞVERİŞ DAVRANIŞLARI

ECEVİT MEHMET ZAHİD , Yayın Yeri: ACADEMIC REVIEW OF CONSUMER BEHAVIOR AND RESEARCH , 2020

UlusalHakemliEndekste taranmıyorÖzgün Makalehttp://arcobar.org/index.php/1/article/view/72

7

YEŞİL KALİTE ALGISI VE YEŞİL İMAJ ALGISININ MARKA İÇİN DAHA FAZLA ÖDEME İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN SAPTANMASI: YEŞİL GÖZ BOYAMANIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ.

ECEVİT MEHMET ZAHİD , Yayın Yeri: BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL , 2018

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttps://www.bmij.org/index.php/1/article/view/955.1

8

DÜŞÜK FİYAT GARANTİSİ POLİTİKASININ SATIN ALMA SONRASI FİYAT ARAŞTIRMASINA ETKİSİNDE FİYAT UZMANLIĞININ ROLÜ.

ECEVİT MEHMET ZAHİD,AKTURAN ULUN , Yayın Yeri: FİNANS POLİTİK EKONOMİK YORUMLAR , 2015

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/pub/fpeyd/issue/48037/607502