Site Logo

Akademik

  • Makaleler
  • Projeler
  • Bildiriler
  • Kitaplar
  • Yönetilen Tezler
  • Dersler

Uluslararası

1

Effects of brand awareness and feminist message level in femvertising: An experimental study

KOÇ FATİH,EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL,ÖZKAN BEKİR,Uğurtan Hazal,BARAN TAMER , Yayın Yeri: Women's Studies International Forum , 2024

UluslararasıHakemliSSCIÖzgün Makalehttps://doi.org/10.1016/j.wsif.2024.102957

2

Pazarlama Araştırmalarında Kullanılan Likert Tipi Ölçeklerdeki Cevap Alternatifi Sayısının Ölçek Güvenilirliğine Etkisi

BARAN TAMER, EFENDİOĞLU İBRAHİM HALİL, ÖZKAN BEKİR, KOÇ FATİH , Yayın Yeri: İşletme , 2023

UluslararasıHakemliAsos Index, Index Copernicus InternationalÖzgün Makalehttps://doi.org/10.57116/isletme.1344600

3

Influencerlara yönelik tutumun satın alma niyetine etkisi: Markaya güvenin aracı rolü

ÖZKAN BEKİR, Yerezhep Aidana , Yayın Yeri: Turkish Journal of Marketing , 2023

UluslararasıHakemliCrossreff, ICI, ROAD, EBSCO, IDEAS, PKP/INDEX, Google Scholar, EconPapers, Journal SeekÖzgün Makalehttps://doi.org/10.30685/tujom.v8i2.182

4

MOBİL BANKACILIK KULLANIMINDA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLE İLİŞKİLİ FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

ÖZKAN BEKİR,AL FUTAIH Abdulmalek , Yayın Yeri: TURKISH JOURNAL OF MARKETING , 2020

UluslararasıHakemliCrossreff, ICI, ROAD, EBSCO, IDEAS, PKP/INDEX, Google Scholar, EconPapers, Journal SeekÖzgün Makalehttps://localhost/tujom/index.php/1/article/view/102

5

Kargo Kullanıcılarının Önem Verdikleri Faktörlerin, Kargo Firmaları Tarafından Başarım Düzeylerinin İncelenmesi / The Achievement Level of Factors which Cargo Users Care about by Cargo Companies

ÇAKMAK ALİ ÇAĞLAR,ÖZKAN BEKİR , Yayın Yeri: Journal of History Culture and Art Research , 2017

UluslararasıHakemliEMERGING SOURCES CITATION INDEXÖzgün Makalehttp://kutaksam.karabuk.edu.tr/index.php/ilk/article/view/1036

6

Hedonik Tüketim, Kadınlar ve Burçlar

ÖZKAN BEKİR , Yayın Yeri: Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , 2017

UluslararasıHakemliTR DİZİNÖzgün Makale

7

Lojistik Faaliyetlerde Dış Kaynak Kullanımı: Üçüncü ve Dördüncü Parti Lojistik

ÖZKAN BEKİR , Yayın Yeri: Turkish Journal Of Marketing , 2016

UluslararasıHakemliCrossreff, ICI, ROAD, EBSCO, IDEAS, PKP/INDEX, Google Scholar, EconPapers, Journal SeekÖzgün Makalehttps://www.tujom.org/index.php/1

8

Marka Bilinirliği, Marka Tercihi ve kullanım Nedenlerinin Belirlenmesi: Kastamonu İlinde Bir Uygulama

ÇAKMAK ALİ ÇAĞLAR,ÖZKAN BEKİR , Yayın Yeri: Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2015

UluslararasıHakemliEBSCOÖzgün Makale

9

Is there any impact of horoscopes on luxury consumption trends?

ÖZKAN BEKİR,BENLİ TAHİR,KIZGIN YILDIRAY , Yayın Yeri: Business Management Dynamics , 2013

UluslararasıHakemliEBSCOÖzgün Makale

Ulusal

1

The Effect of Individuals’ Attitudes Towards Food Waste on Their Intention Not to Waste: The Mediating Role of Moral Norm

ÖZKAN BEKİR,Koçoğlu Beytiye,KOÇ FATİH , Yayın Yeri: OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi , 2024

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttps://doi.org/10.26466/opusjsr.1579462

2

Yeşil Pazarlama Kapsamında Yapılan Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS) Faaliyetlerine Yönelik Faktörlerin Satın Alma Niyetine Etkisi

ŞANCI Şeyma,ÖZKAN BEKİR , Yayın Yeri: Journal of Business Research - Turk , 2024

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttps://doi.org/10.20491/isarder.2024.1778

3

Brand Awareness, Perceived Quality, Trust and Brand Image: Unveiling Consumer Purchase Intentions for Private-Label Brands

ÖZKAN BEKİR,KOÇ FATİH,Kurtuluş Sümeyye , Yayın Yeri: Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , 2024

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makale

4

CONSUMER BEHAVIOR TO USE THE INFORMATION CONTAINED ON MEAT AND DAIRY PRODUCTS’ PACKAGING

ÖZKAN BEKİR, KOÇ FATİH , Yayın Yeri: Nevsehir Haci Bektas Veli Universitesi SBE Dergisi , 2023

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://dx.doi.org/10.30783/nevsosbilen.1274775

5

AWARENESS, PERCEPTION, ATTITUDE AND EXPECTATIONS OF UNIVERSITY STUDENTS TOWARDS HALAL FOOD

ÖZKAN BEKİR , Yayın Yeri: Kafkas Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi , 2022

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://dx.doi.org/10.36543/kauiibfd.2022.007

6

Evaluation Hedonic Consumption Habits of Men in terms of Demographic Variables and Horoscopes

ÖZKAN BEKİR , Yayın Yeri: Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2020

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/doi/10.18026/cbayarsos.681983

7

The Relationship between Mayors’ Servant Leadership Styles and Quality of City Life

RÜZGAR NİLÜFER,ODABAŞOĞLU AHSEN NİSA,ÖZKAN BEKİR , Yayın Yeri: IBAD Sosyal Bilimler Dergisi , 2019

UlusalHakemliEndekste taranmıyorÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ibad/issue/47758/648394

8

Müşterilerin Bilişsel, Hedonik, Sosyal ve Etik Açıdan Deneyimsel Değer Algılamalarının Karşılaştırılması: GRATİS Örneği

ÖZKAN BEKİR,EFE AYŞENUR,ÇAKMAK ALİ ÇAĞLAR , Yayın Yeri: Journal of the Human and Social Science Researches , 2017

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/pub/itobiad/issue/31500/338154

9

Üniversite Öğrencilerinin Ekolojik Farkındalıkları İle Yeşil TüketimAlışkanlıklarının Farklı Değişkenler PerspektifindenKarşılaştırılması: İnteraktif Bir Uygulama

ÇAKMAK ALİ ÇAĞLAR,ÖZKAN BEKİR , Yayın Yeri: İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi , 2016

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makale

10

Tüketicilerin Helal Gıda Tüketim Eğilimlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma

KIZGIN YILDIRAY,ÖZKAN BEKİR , Yayın Yeri: Business and Management Studies: An International Journal , 2014

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makale