Site Logo

Academic

  • Articles
  • Projects
  • Proceedings
  • Books
  • Theses Managed
  • Lessons

Uluslararası

1

Dijital Pazarlama Kanallarının Kullanımının X, Y, Z Kuşaklarına Göre Farklılaşması

Karaarslan Ozan,NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Turkish Journal of Marketing , 2024

UluslararasıHakemliCrossref, Index Copernicus, ROAD, EBSCO, IDEAS, PKP-INDEX, ResearchBib, EconPapers, Journal SeekÖzgün Makalehttps://www.tujom.org/index.php/1/article/view/201/122

2

Consumer Security and Privacy in the Metaverse: A Bibliometric Analysis

ÖZDEMİR KADİR,ÇELEBİ ÖMER FARUK,NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Dokuz Eylül University Journal of Faculty of Business , 2024

UluslararasıHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/3764760

3

Türkiye’de Döviz Kuru Dalgalanmaları ve Satın Alma Gücü İlişkisi: Perakende Sektörü Uygulaması

Erdoğmuş Yavuz,NACAR RAMAZAN,BİLGİN CEVAT , Place of Publication: Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , 2024

UluslararasıHakemliResearchBib, Index Copernicus, Bielefeld Academic Search Engine (BASE), idealonline, Rootindexing, CiteFactor, ROAD, ERIH PLUS, OpenAIRE, Eurasian Scientific Journal Index, i2or, DRJI, Google ScholarÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/4295655

4

Dijital Pazarlama ve Hizmet Kalitesi için Yapay Zekâ Kullanımı: Havacılık Sektöründe Bir Araştırma

Çakır Necati,NACAR RAMAZAN , Place of Publication: The International New Issues in Social Sciences , 2024

UluslararasıHakemliASOS index, Acar index, Akademi indexÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/en/download/article-file/4448831

5

E-Ticaret Pazaryeri Web Sitelerinin Dinamikleri: Covid-19 Pandemi Sürecindeki Değişim

NACAR RAMAZAN, ÖZDEMİR KADİR , Place of Publication: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2021

UluslararasıHakemliESCIÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/en/pub/oguiibf/issue/60025/867263

6

Content Analysis of Web Sites in Terms of Digital Marketing: A Comparison in Sports Products Sector

ALTINKAYA ŞAHSENE, NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Turkish Journal of Marketing , 2020

UluslararasıHakemliCrossref, Index Copernicus, ROAD, Ebsco, IDEAS, PKP Index, Academic Resource Index, Google Scholar, EconPapers, Journal SeekÖzgün Makalehttps://www.tujom.org/index.php/1/article/view/100/74

7

Yerli ve Milli Sosyal Medyayı Tercih Etme Nedenleri

ÖZDEMİR KADİR, NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2020

UluslararasıHakemliAkademia Sosyal Bilimler Indeksi (ASOS), Business Source Corporate Plus (EBSCO), Scientific Indexing Services (SIS), Türk Eğitim İndeksi (TEİ), Directory of Research JournalsIndexing (DRJI), Akademic Resource İndex (ResearchBib), Journal Factor, CiteFactor, Information Matrixforthe Analysis of Journals (MİAR), Index Copernicus (IC), Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBİAD)Özgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1275465

8

Efficient Supplier Quality Management and Portal Usage in Supplier Relations: A Case of vSRM

Gögebakan Utkay Nesim,NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Turkish Journal of Marketing , 2019

UluslararasıHakemliCrossref, Index Copernicus, ROAD, Ebsco, IDEAS, PKP Index, Academic Resource Index, Google Scholar, EconPapers, Journal SeekÖzgün Makalehttp://www.tujom.org/index.php/1/article/view/52

9

Assessing International Market Segmentation Approaches: Related Literature at a Glance and Suggestions for Global Companies

NACAR RAMAZAN, URAY NİMET , Place of Publication: Journal of Management, Marketing, and Logistics , 2015

UluslararasıHakemliUlrich's, Copernicus, Open J-Gate, International Scientific Indexing, Princeton University Library, DRJI, ISRA, Info Base Index, SIS, Google Scholar, I2OR, Root Indexing, Journal Factor Indexing, SOBIAD, EuroPubÖzgün Makalehttp://www.pressacademia.org/images/documents/jmml/archives/vol_2_issue_4/05.pdf

10

A Cultural Content Analysis of Multinational Companies Web Sites

NACAR RAMAZAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM , Place of Publication: Qualitative Market Research: An International Journal , 2011

UluslararasıHakemliESCIÖzgün Makalehttp://www.emeraldinsight.com/doi/abs/10.1108/13522751111137505

11

Do Turkish MNCs Have Different Marketing Motives? A Case Study Approach

URAY NİMET,Vardar Nükhet,NACAR RAMAZAN,Aktan Canan , Place of Publication: EIBAzine , 2011

UluslararasıHakemsizEndekste taranmıyorKısa Makalehttp://www.eiba.org/userfiles/file/EIBAzine20Nov202011(2).pdf

Ulusal

1

A systematic review of e-commerce websites literature in 2010-2020 period

ÖZDEMİR KADİR, NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Business and Management Studies: An International Journal , 2022

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://dx.doi.org/10.15295/bmij.v10i4.2144

2

E-Ticaret Web Sitelerine Ait Özelliklerin Tüketici Algısına Etkisi

ÖZDEMİR KADİR, NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , 2022

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://www.tisej.com/makale_ozet.php?MSID=ljLs8nUgSqm6DVKlijL8vFFOvKApa85Z3XXyogjCzr0%

3

Küresel Milli Markalaşma ve TURQUALITY® Programı

DANACI TUĞÇE, NACAR RAMAZAN, ŞEKER AYBERK , Place of Publication: Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2020

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://sosbilder.igdir.edu.tr/Makaleler/328554450_24_Danaci_(591-618).pdf

4

Web Siteleri Firmalara Ne Kazandırabilir? Web Sitesi Kalitesi, Tüketici Odaklı Marka Değeri ve Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki

KARAOSMANOĞLU ELİF, NACAR RAMAZAN, URAY NİMET , Place of Publication: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2016

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://sbd.dergi.anadolu.edu.tr/yonetim/icerik/makaleler/471-published.pdf

5

Küresel ve Yerel Tüketici Kimliğinin Küresel Tüketim Eğilimine Etkisi

NACAR RAMAZAN, URAY NİMET , Place of Publication: Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , 2015

UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://betadergi.com/ttad/yonetim/icerik/makaleler/76-published.pdf

6

Küresel Tüketici Kültürü Kavramıyla Birlikte Değişen Pazar Bölümlendirme Yaklaşımları: Uluslararası Pazarlama Literatürüne Bakış

NACAR RAMAZAN,URAY NİMET , Place of Publication: Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2014

UlusalHakemliJournals Directory, Acarindex, idealonline, Sobiad, Cite FactorÖzgün Makalehttp://www.yalova.edu.tr/Files/UserFiles/49/dergi/yalova_sosyal_bilimler.pdf

7

Orta Asya’dan Balkanlar’a KOBİ Niteliğinde Aile İşletmeleri

NACAR RAMAZAN,YILDIZ ÜZEYİR , Place of Publication: Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2012

UlusalHakemliJournals Directory, Acarindex, idealonline, Sobiad, Cite FactorKitap Kritiğihttp://www.yalova.edu.tr/Files/UserFiles/49/YSBD4_Low.pdf