Academic
- Articles
- Projects
- Proceedings
- Books
- Theses Managed
- Lessons
Uluslararası
Dijital Pazarlama Kanallarının Kullanımının X, Y, Z Kuşaklarına Göre Farklılaşması
Karaarslan Ozan,NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Turkish Journal of Marketing , 2024
UluslararasıHakemliCrossref, Index Copernicus, ROAD, EBSCO, IDEAS, PKP-INDEX, ResearchBib, EconPapers, Journal SeekÖzgün Makalehttps://www.tujom.org/index.php/1/article/view/201/122
Consumer Security and Privacy in the Metaverse: A Bibliometric Analysis
ÖZDEMİR KADİR,ÇELEBİ ÖMER FARUK,NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Dokuz Eylül University Journal of Faculty of Business , 2024
UluslararasıHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/3764760
Türkiye’de Döviz Kuru Dalgalanmaları ve Satın Alma Gücü İlişkisi: Perakende Sektörü Uygulaması
Erdoğmuş Yavuz,NACAR RAMAZAN,BİLGİN CEVAT , Place of Publication: Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi , 2024
UluslararasıHakemliResearchBib, Index Copernicus, Bielefeld Academic Search Engine (BASE), idealonline, Rootindexing, CiteFactor, ROAD, ERIH PLUS, OpenAIRE, Eurasian Scientific Journal Index, i2or, DRJI, Google ScholarÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/4295655
Dijital Pazarlama ve Hizmet Kalitesi için Yapay Zekâ Kullanımı: Havacılık Sektöründe Bir Araştırma
Çakır Necati,NACAR RAMAZAN , Place of Publication: The International New Issues in Social Sciences , 2024
UluslararasıHakemliASOS index, Acar index, Akademi indexÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/en/download/article-file/4448831
E-Ticaret Pazaryeri Web Sitelerinin Dinamikleri: Covid-19 Pandemi Sürecindeki Değişim
NACAR RAMAZAN, ÖZDEMİR KADİR , Place of Publication: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2021
UluslararasıHakemliESCIÖzgün Makalehttps://dergipark.org.tr/en/pub/oguiibf/issue/60025/867263
Content Analysis of Web Sites in Terms of Digital Marketing: A Comparison in Sports Products Sector
ALTINKAYA ŞAHSENE, NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Turkish Journal of Marketing , 2020
UluslararasıHakemliCrossref, Index Copernicus, ROAD, Ebsco, IDEAS, PKP Index, Academic Resource Index, Google Scholar, EconPapers, Journal SeekÖzgün Makalehttps://www.tujom.org/index.php/1/article/view/100/74
Yerli ve Milli Sosyal Medyayı Tercih Etme Nedenleri
ÖZDEMİR KADİR, NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2020
UluslararasıHakemliAkademia Sosyal Bilimler Indeksi (ASOS), Business Source Corporate Plus (EBSCO), Scientific Indexing Services (SIS), Türk Eğitim İndeksi (TEİ), Directory of Research JournalsIndexing (DRJI), Akademic Resource İndex (ResearchBib), Journal Factor, CiteFactor, Information Matrixforthe Analysis of Journals (MİAR), Index Copernicus (IC), Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBİAD)Özgün Makalehttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1275465
Efficient Supplier Quality Management and Portal Usage in Supplier Relations: A Case of vSRM
Gögebakan Utkay Nesim,NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Turkish Journal of Marketing , 2019
UluslararasıHakemliCrossref, Index Copernicus, ROAD, Ebsco, IDEAS, PKP Index, Academic Resource Index, Google Scholar, EconPapers, Journal SeekÖzgün Makalehttp://www.tujom.org/index.php/1/article/view/52
Assessing International Market Segmentation Approaches: Related Literature at a Glance and Suggestions for Global Companies
NACAR RAMAZAN, URAY NİMET , Place of Publication: Journal of Management, Marketing, and Logistics , 2015
UluslararasıHakemliUlrich's, Copernicus, Open J-Gate, International Scientific Indexing, Princeton University Library, DRJI, ISRA, Info Base Index, SIS, Google Scholar, I2OR, Root Indexing, Journal Factor Indexing, SOBIAD, EuroPubÖzgün Makalehttp://www.pressacademia.org/images/documents/jmml/archives/vol_2_issue_4/05.pdf
A Cultural Content Analysis of Multinational Companies Web Sites
NACAR RAMAZAN,BURNAZ HURİYE ŞEBNEM , Place of Publication: Qualitative Market Research: An International Journal , 2011
UluslararasıHakemliESCIÖzgün Makalehttp://www.emeraldinsight.com/doi/abs/10.1108/13522751111137505
Do Turkish MNCs Have Different Marketing Motives? A Case Study Approach
URAY NİMET,Vardar Nükhet,NACAR RAMAZAN,Aktan Canan , Place of Publication: EIBAzine , 2011
UluslararasıHakemsizEndekste taranmıyorKısa Makalehttp://www.eiba.org/userfiles/file/EIBAzine20Nov202011(2).pdf
Ulusal
A systematic review of e-commerce websites literature in 2010-2020 period
ÖZDEMİR KADİR, NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Business and Management Studies: An International Journal , 2022
UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://dx.doi.org/10.15295/bmij.v10i4.2144
E-Ticaret Web Sitelerine Ait Özelliklerin Tüketici Algısına Etkisi
ÖZDEMİR KADİR, NACAR RAMAZAN , Place of Publication: Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , 2022
UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://www.tisej.com/makale_ozet.php?MSID=ljLs8nUgSqm6DVKlijL8vFFOvKApa85Z3XXyogjCzr0%
Küresel Milli Markalaşma ve TURQUALITY® Programı
DANACI TUĞÇE, NACAR RAMAZAN, ŞEKER AYBERK , Place of Publication: Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2020
UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://sosbilder.igdir.edu.tr/Makaleler/328554450_24_Danaci_(591-618).pdf
Web Siteleri Firmalara Ne Kazandırabilir? Web Sitesi Kalitesi, Tüketici Odaklı Marka Değeri ve Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki
KARAOSMANOĞLU ELİF, NACAR RAMAZAN, URAY NİMET , Place of Publication: Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2016
UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://sbd.dergi.anadolu.edu.tr/yonetim/icerik/makaleler/471-published.pdf
Küresel ve Yerel Tüketici Kimliğinin Küresel Tüketim Eğilimine Etkisi
NACAR RAMAZAN, URAY NİMET , Place of Publication: Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , 2015
UlusalHakemliTR DİZİNÖzgün Makalehttp://betadergi.com/ttad/yonetim/icerik/makaleler/76-published.pdf
Küresel Tüketici Kültürü Kavramıyla Birlikte Değişen Pazar Bölümlendirme Yaklaşımları: Uluslararası Pazarlama Literatürüne Bakış
NACAR RAMAZAN,URAY NİMET , Place of Publication: Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2014
UlusalHakemliJournals Directory, Acarindex, idealonline, Sobiad, Cite FactorÖzgün Makalehttp://www.yalova.edu.tr/Files/UserFiles/49/dergi/yalova_sosyal_bilimler.pdf
Orta Asya’dan Balkanlar’a KOBİ Niteliğinde Aile İşletmeleri
NACAR RAMAZAN,YILDIZ ÜZEYİR , Place of Publication: Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2012
UlusalHakemliJournals Directory, Acarindex, idealonline, Sobiad, Cite FactorKitap Kritiğihttp://www.yalova.edu.tr/Files/UserFiles/49/YSBD4_Low.pdf