E-Ticaret Web Sitelerine Ait Özelliklerin Tüketici Algısına Etkisi, Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, 2022
Ulusal - TR DİZİN
Özdemir Kadir , Nacar Ramazan
A systematic review of e-commerce websites literature in 2010-2020 period, Business and Management Studies: An International Journal, 2022
Ulusal - TR DİZİN
Özdemir Kadir , Nacar Ramazan
E-Ticaret Pazaryeri Web Sitelerinin Dinamikleri: Covid-19 Pandemi Sürecindeki Değişim, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2021
Uluslararası - ESCI
Nacar Ramazan , Özdemir Kadir
Yerli ve Milli Sosyal Medyayı Tercih Etme Nedenleri, Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2020
Uluslararası - Akademia Sosyal Bilimler Indeksi (ASOS), Business Source Corporate Plus (EBSCO), Scientific Indexing Services (SIS), Türk Eğitim İndeksi (TEİ), Directory Of Research JournalsIndexing (DRJI), Akademic Resource İndex (ResearchBib), Journal Factor, CiteFactor, Information Matrixforthe Analysis Of Journals (MİAR), Index Copernicus (IC), Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBİAD)
Özdemir Kadir , Nacar Ramazan
Content Analysis of Web Sites in Terms of Digital Marketing: A Comparison in Sports Products Sector, Turkish Journal of Marketing, 2020
Uluslararası - Ebsco, ProQuest, Econpapers
Altınkaya Şahsene , Nacar Ramazan
Küresel Milli Markalaşma ve TURQUALITY® Programı, Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020
Ulusal - TR DİZİN
Danacı Tuğçe , Nacar Ramazan , Şeker Ayberk
Efficient Supplier Quality Management and Portal Usage in Supplier Relations: A Case of vSRM, Turkish Journal of Marketing, 2019
Uluslararası - ProQuest, EconPapers, CrossRef
Gögebakan Utkay Nesim , Nacar Ramazan
Web Siteleri Firmalara Ne Kazandırabilir? Web Sitesi Kalitesi, Tüketici Odaklı Marka Değeri ve Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2016
Uluslararası - TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanı, Akademia Sosyal Bilimler İndeksi (ASOS Index), RePEc/Econpapers, Econlit, Ebscohost Academic Search Complete, Index Copernicus, Ulrich?s Periodicals Directory, Index Islamicus, ProQuest Sociological Abstracts
Karaosmanoğlu Elif , Nacar Ramazan , Uray Nimet
Küresel ve Yerel Tüketici Kimliğinin Küresel Tüketim Eğilimine Etkisi, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 2015
Uluslararası - Electronic Journals Library, Open Academic Journals Index, Open J Gate, ProQuest, Research Bible, Tübitak Ulakbim Sosyal Bilimler Veritabanı, Ulrich?s Periodical Directory
Nacar Ramazan , Uray Nimet
Assessing International Market Segmentation Approaches: Related Literature at a Glance and Suggestions for Global Companies Uluslararası Pazar Bölümlendirme Yaklaşımlarının Değerlendirilmesi: İlgili Literatüre Bakış ve Global İşletmelere Öneriler, Journal of Management, Marketing, and Logistics, 2015
Uluslararası - ECONLIT, EBSCO, Ulrich?xxs, ProQuest, Google Scholar, Open J Gate, ISI Internatiınal Scientific Indexing, DRJI Directory Of Research Journals Indexing, ISRA International Society For Research Activity, INFOBASEINDEX, SIS Scientific Indexing Services, TUBITAK DergiPark, I2OR, Root Indexing
Nacar Ramazan , Uray Nimet
Küresel Tüketici Kültürü Kavramıyla Birlikte Değişen Pazar Bölümlendirme Yaklaşımları: Uluslararası Pazarlama Literatürüne Bakış, Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2014
Ulusal - TÜBİTAK ULAKBİM, ASOS Index, Acarindex
Nacar Ramazan , Uray Nimet
Orta Asya?dan Balkanlar?a KOBİ Niteliğinde Aile İşletmeleri, Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2012
Ulusal - TÜBİTAK ULAKBİM, ASOS Index, Acarindex
Nacar Ramazan , Yıldız Üzeyir
Do Turkish MNCs Have Different Marketing Motives? A Case Study Approach, EIBAzine, 2011
Uluslararası -
Uray Nimet , Vardar Nükhet , Nacar Ramazan , Aktan Canan
A Cultural Content Analysis of Multinational Companies Web Sites, Qualitative Market Research: An International Journal, 2011
Uluslararası - ESCI: Emerging Sources Citation Index
Nacar Ramazan , Burnaz Huriye Şebnem